Monday, April 21, 2014

ANDA MENYUSU BADAN DAN NAK KURUS??? JOM BACA TESTIMONI MENARIK INI KURUS DGN SET SLIM MENYUSU.. TURUN 20KG DENGAN SET SLIM IBU MENYUSU


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua

Harini saya nak share tentang set slim utk ibu menyusu pulak...Actually set ni bukan saja bagus utk turunkan berat malah melancarkan perjalanan penyusuan ibu menyusu....So kalian boleh baca detail kat bawah khasiat tiap produk ni...

SET SLIM KHUSUS IBU MENYUSU

Supplemen yang di cadangkan untuk ibu menyusu yang nak kurus ialah ESP , LECITHIN dan ALFAFA…Jom baca info kat bawah ye


TESTIMONI DARIPADA Noor Akilla Salleh

APA YG BELIAU ALAMI?

-BERAT TURUN 20KG
-SUSU BADAN MERIAH
-KULIT BERTAMBAH CANTIK

Salam...jika sebelum ni kita share pasal set berpantang, now kite nk share lak set slimming ni... Superb kan..kite xpenah sangka yang kite bleh turunkan berat kite balik..20kg!!! MEMEY TERBAIK!!! Kite consume amek ESP, ALFAFA, N LECHITIN.... Kite teruja laaaa...dah la berat turun, lebih dari zaman b4 preggy, susu pon meriah...kulit pon cantek..n banyak lagila..yg penting cam kite cakap dulu, SHAKLEE MEMEY BESH!!

P/S: Rugi lau xcube!!




ESP
Bagaimana ESP membantu menurunkan berat badan ?

Salah satu manfaat ESP ialah membantu menurunkan berat badan. Ini kerana ESP mempunyai Index Glisemik yang rendah. Apa pula Index Glisemik ni? Jom saya huraikan.

Index Glisemik (GI)

Setiap makanan yang diambil akan ditukarkan kepada bentuk glukosa. Glukosa berfungsi membekalkan tenaga dan memberikan rasa kenyang. Tempoh tindakbalas pembebasan glukosa kedalm tubuh dikenali sebagai Glycemix Index (GI). Makanan yang membebaskan glukosa dengan lambat memiliki GI yang rendah manakala makanan yang membebaskan glukosa dengan kadar yang cepat mempunya GI yang tinggi.
Glisemik diukur seperti berikut: GI 70 dan ke atas (Tinggi) GI 56- 69 (Sederhana) GI 55 dan ke bawah (Rendah) Di barat, Glycemix Index (GI) telah menjadi salah satu cara yang popular untuk menurunkan berat badan. GI pada asalnya digunakan untuk membantu pengidap diabetes mengawal gula di dalam darah mereka. Secara teorinya, jika GI dapat membantu mengawal gula dalam darah, maka ia juga dapat membantu dalam pengurusan berat badan. BAGAIMANA?

Bagaimana GI membantu menurunkan berat badan.

Kesemua jenis karbohidrat membebaskan gula, namun, kadar pembebasan gula ini bergantung kepada jenis karbohidrat dan kandungan fiber di dalamnya. Segelas jus oren (GI Tinggi) contohnya membebaskan gula dengan lebih cepat berbanding semangkut oat (GI Rendah). Rendah atau tingginya GI dalam sesuatu makanan bergantung kepada perbagai faktor seperti berikut, namun tidak terhad kepada:
a) kuantiti makanan diambil
b) amaun dan jenis karbohidrat
c) cara makanan dimasak
d) suhu semasa makanan diproses dan lain2.
Makanan yang mempunya GI yang rendah dapat membantu menurunkan berat badan.Memandangkan proses pembebasan gula mengambil masa yang lebih perlahan, maka ianya diserap oleh tubuh dengan lebih lambat membuatkan kita kenyang dengan lebih lama. Manakala makanan berglisemik tinggi lebih mudah diserap tubuh membuatkan kita lambat kenyang dan mudah lapar semula.

ESP mempunya GI 39 sahaja, maka tidak hairanlah ia membantu dalam pengurusan berat badan.jadi, jika anda berhasrat menurunkan berat badan namun asyik lapar aje walaupun baru aje makan, bolehlah cuba ESP ye. Sudah tentulah air kosong sebanyak 3 liter diperlukan sehari beserta dengan pengambilan pemecah lemak dan detox untuk membuang lemak2 berlebihan.


LECITHIN
Lecithin Shaklee diperolehi secara semulajadi daripada kacang soya. Setiap kapsul gel lembut menyumbang 530mg lecithin. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Bagaimana lecithin membantu anda untuk kurus?

Ada yang bercerita apabila mereka mendapati badan makin mengembang akibat dari pengambilan makanan yang tidak seimbang. Namun bagi yang menyusu badan, tahukah anda, kebaikan Lecithin kepada ibu yang menyusu?

* Ia membantu mengurangkan risiko clog duct atau duktus susu tersumbat.
* Ia membakar lemak yang berlebihan dalam badan ibu.
* Ia membantu ibu mengatasi masalah lupa atau “short memory” yang biasa dilalui selepas melahirkan.
* Ia membantu menyalurkan inositol dan kolin di dalam susuibu untuk perkembangan otak bayi.

Maka selamatkah Lecitihin di ambil semasa penyusuan selain untuk pengambilan untuk mengurangkan berat badan? Jawapannya ialah ya selamat diambil.


ALFALFA COMPLEX
Bagaimana Alfalfa membantu anda untuk kurus?
Salah satu sumber makanan tetua di dunia.
Mengandungi 8 enzim percernaan dalam kuantiti secukupnya dan membantu pencernaan bagi kesemua tiga kelas makanan.
Mengandungi10 vitamin,15 mineral,gentian dan amat kaya dengan protein
Mencucu usus bagi membuang toksik
Mencuci buah pinggang dan merawat kencing koto
Membantu masalah penghadaman dan pencernaan.
Melegakan sembelit


Nak tahu tak apa lagi khasiat dan kebaikan yg ibu2 akan dapat kalau ambil set slimming ni? ibu2 bukan takat dapat kurangkan berat badan tapi dapat juga:

# Susu badan makin bertambah sebab esp & alfalfa adalah milkbooster
# Tiada lagi masalah keputihan
# Menganjalkan semula payudara
# Memantapkan semula punggung
# Tiada lagi masalah resdung atau alahan
# Strech marsk semasa hamil semakin pudar..
# Merapatkan miss v
# Tiada lagi bau badan
# Tiada lagi tapak kaki merekah – rekah
# Kulit semakin cantik
# Bertenaga walaupun menyusukan anak


Amboi untung betul lah ibu2 yang ambil set slimming ni,macam2 keistimewaan dapat bagus utk penyusuan malah utk slimming pun membantu..rugi kalau tak cuba ni..yang tak menyusukan pun boleh juga kalau nak cuba.jom cepat order sekarang.
Jika ingin mencuba dan ada kekangan kewangan boleh cuba Set Slim Basic kami...




* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

HUBUNGI
♥FB: SITI NORZAIMA CHE OMAR
Like FanPage FB : Yang Terbaik Di Sini
 Shaklee ID 869851
                                                                               016-9356484
                                                  Free consultation for every purchase

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥