Monday, April 14, 2014

LATIH ANAK BERPUASA DENGAN PERFORMANCE DRINK


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Assalamualaikum semua...
Harap kalian semua sihat2 ye....Puasa dah x lama dah..masih lum biasakan diri lagi..Rasa letih je tiap hari...Ok yg nak ajar anak puasa pulak macam mana kan..Kesian je tengok anak tu lembik je tengahari balik sekolah..pastu p sekolah petang pulak.So ada penyelesaiannya..apa kata bagi anak2 supplement utk mereka kekal bertenaga sepanjang berpuasa ni.malah hari2 biasa still boleh bagi jugak terutama anak2 yg aktif yg selalu penat bila balik rumah....


PERFORMANCE DRINK (PD)
Performance Drink – Bantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula, Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur. Rasa Oren yang menyegarkan!

RASA OREN DAN SANGAT SEDAP MEMANG DIGEMARI ANAK-ANAK...JOM DAPATKAN SEKARANG...


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.


Ingin mencuba dan mencari produk Kesihatan Shaklee???Jom dapatkan melalui saya Pengedar Sah Shaklee Besut

HUBUNGI
♥FB: SITI NORZAIMA CHE OMAR

 Shaklee ID 869851
                                                                               016-9356484
 Free consultation for every purchase

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥