Monday, April 14, 2014

TAMBAH BERAT BADAN DENGAN MEALSHAKE


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...
Harap u all semua sihat2 ye...
Jom baca testi menarik saya ambil dari grup Shaklee GBS..beliau juz amalkan mealshake je utk tambha berat...

TESTI BEST DARI PENGGUNA

Farrah Aien
Waduhhh2..bru sja mkn..lpar lgi..
Penangan mealshake,start mnum 4/8/13..dr brat 35kg n now 44 kg..
Alhamdulillah, best rsult


Kat bawah ni antara testimoni pengguna yg lain..dan info tentang Set Weigh Gain...Jom baca


SET TAMBAH BERAT BADAN

FAKTOR ANDA TAK BERJAYA NAIKKAN BERAT BADAN

1) makanan yang diambil tidak sempat diproses menjadi nutrien yang boleh digunakan oleh tubuh secara 100% sepenuhnya disebabkan oleh kadar metabolisme yang cepat. Ini menyebabkan nutrien dibuang begitu sahaja dengan sia- sia.

2) pengambilan makanan yang sedikit ( makan sedikit sahaja dah rasa kenyang). Perut tidak dapat menampung pengambilan makanan dalam kuantiti yang banyak disebabkan telah menjadi kebiasaan makan sedikit sahaja.

Fungsi:


Meal Shakes : Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Supplement penting untuk menambah berat badan yang mana ia membantu menambah selera makan. Walau kita kurang makan namun pengambilan Meal Shakes ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga.



Vita-Lea : Membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid atau beguk (penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam Vita-Lea kita), tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.


B-Complex : Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. Mengawal atur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Ingin mencuba dan mencari produk Kesihatan Shaklee???Jom dapatkan melalui saya Pengedar Sah Shaklee Besut

HUBUNGI
♥FB: SITI NORZAIMA CHE OMAR

 Shaklee ID 869851
                                                                               016-9356484
 Free consultation for every purchase

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥