Tuesday, April 15, 2014

SET MENYUSU BAJET DOUBLE MILK BOOSTER!!SUSU MERIAH DAN PEKAT MALAH BAGI KENYANG UTK YG NAK SLIM....


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Syukur diberi kesempatan pada harini sharing ttg produk2 Shaklee yg semakin diyakini sekarang malah ramai doktor2 menyarankan produk Shaklee sebagai makanan tambahan..

Well harini nak citer ttg set pilihan ibu menyusu yg bajet yg xnak consume vitamin banyak..So cadangan amik Set Menyusu Bajet juz 2 item utk dapat double milkbooster..tapi kelau ada bajet lbh lg bagus beli yg complete set vitamin lain ye...

Cuma bg mereka yg ada kekangan kewangan this 2 item ni sesuai utk anda...So jom baca testimoni menarik customer yg dah consume..

HANYA dengan pengambilan Set Bajet...untuk ibu menyusu....ESP+ALFALFA
BERBALOI- BALOI..........
@ susu badan banyak dan pekat..
@ kulit makin cantik,licin
@ menganjalkan kulit
@ menghilangkan keputihan..dan merapatkan yg longgar...
@ bayak lagi faedahnya.....



Bagi ibu2 yg ingin mencuba Set Penyusuan Shaklee tapi mempunyai kekangan bajet..boleh cuba 2 produk ini dulu ye..

KEBAIKKAN PRODUK :

ESP (Energizing Soy Protein)
Ia memberi tenaga, membantu melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu, dan membantu kawal paras kolesterol dan memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama. Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu.Apa bezanya soya Shaklee ini dengan soya lain yang berada di pasaran? Soya Shaklee ada non GMO soy iaitu soya yang dibasuh bukan menggunakan alkohol. Diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi.

ALFALFA
Mempunyai 1001 khasiat, dan antaranya sebagai penggalak susu. Dalam penyususan, alfalfa dikenali sebagai MILKBOOSTER.Selain itu, ibu akan jadi lebih lawas (bantu turunkan berat badan!), dan bantu buang angin dalam badan. Bayi anda akan kurang kolik (angin dalam badan).



****Alfalfa ni certain tak boleh amik ye..so plis alert mereka yg tak boleh amik pesakitSLE, Talasemia, ibu mengandung dan ibu yg menyusukan anak yg ada g6pd..


Ingin mencuba dan mencari produk Kesihatan Shaklee???Jom dapatkan melalui saya Pengedar Sah Shaklee Besut

HUBUNGI
♥FB: SITI NORZAIMA CHE OMAR
Like FanPage FB : Yang Terbaik Di Sini

 Shaklee ID 869851
                                                                               016-9356484
 Free consultation for every purchase

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥