Monday, April 21, 2014

TESTIMONI SET SLIM BASIC PLUS ESP - KURUS DALAM MASA 6 BULAN



These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Assalamulaikum dan salam sejahtera semua

Raihan nak kongsikan testimoni customer ni yang amik set slim basic plus esp. Alhamdulillah dalam tempoh 6 bulan beliau slim melim kini dan kulit pun bertambah cantik gitew!!


Mahu jadi cantik seperti ini..hanya 6 bulan..biar lambat asal selamat..

Hanya mengamalkan herblax + lecithin + alfafa untuk weight management dan tambahan ESP untuk dapatkan kulit gebu..

SET SLIM BASIC

Lecitin, Alfalfa & Herb Lax

***************************


Set ini sesuai utk semua lelaki dan wanita, serta ibu2 menyusu malah para suami juga buat pesanan set ni. Set yang paling minima dan mampu dimiliki oleh semua orang.

Lecitin : Membantu membakar lemak. Bagus untuk daya ingatan.

Alfalfa :Bertindak sebagai fiber. Kaya dengan protien, kalsium dan garam galian. [ Untuk ibu menyusu, ia membantu mempercepatkan penghasilan susuibu provided ibu kerap pam/ rajin direct feeding.

Herb Lax : Membantu proses pelawasan yang lebih lancar dan baik untuk usus.


****Dapatkan Set Slim Basic dengan bajet Rm100 ke bawah utk pek jimat


ESP

Bagaimana ESP membantu menurunkan berat badan ?

Salah satu manfaat ESP ialah membantu menurunkan berat badan. Ini kerana ESP mempunyai Index Glisemik yang rendah. Apa pula Index Glisemik ni? Jom saya huraikan. 

Index Glisemik (GI)

Setiap makanan yang diambil akan ditukarkan kepada bentuk glukosa. Glukosa berfungsi membekalkan tenaga dan memberikan rasa kenyang. Tempoh tindakbalas pembebasan glukosa kedalm tubuh dikenali sebagai Glycemix Index (GI). Makanan yang membebaskan glukosa dengan lambat memiliki GI yang rendah manakala makanan yang membebaskan glukosa dengan kadar yang cepat mempunya GI yang tinggi.
Glisemik diukur seperti berikut: GI 70 dan ke atas (Tinggi) GI 56- 69 (Sederhana) GI 55 dan ke bawah (Rendah) Di barat, Glycemix Index (GI) telah menjadi salah satu cara yang popular untuk menurunkan berat badan. GI pada asalnya digunakan untuk membantu pengidap diabetes mengawal gula di dalam darah mereka. Secara teorinya, jika GI dapat membantu mengawal gula dalam darah, maka ia juga dapat membantu dalam pengurusan berat badan. BAGAIMANA?

Bagaimana GI membantu menurunkan berat badan.

Kesemua jenis karbohidrat membebaskan gula, namun, kadar pembebasan gula ini bergantung kepada jenis karbohidrat dan kandungan fiber di dalamnya. Segelas jus oren (GI Tinggi) contohnya membebaskan gula dengan lebih cepat berbanding semangkut oat (GI Rendah). Rendah atau tingginya GI dalam sesuatu makanan bergantung kepada perbagai faktor seperti berikut, namun tidak terhad kepada:
a) kuantiti makanan diambil 
b) amaun dan jenis karbohidrat 
c) cara makanan dimasak 
d) suhu semasa makanan diproses dan lain2. 
Makanan yang mempunya GI yang rendah dapat membantu menurunkan berat badan.Memandangkan proses pembebasan gula mengambil masa yang lebih perlahan, maka ianya diserap oleh tubuh dengan lebih lambat membuatkan kita kenyang dengan lebih lama. Manakala makanan berglisemik tinggi lebih mudah diserap tubuh membuatkan kita lambat kenyang dan mudah lapar semula.


ESP mempunya GI 39 sahaja, maka tidak hairanlah ia membantu dalam pengurusan berat badan.jadi, jika anda berhasrat menurunkan berat badan namun asyik lapar aje walaupun baru aje makan, bolehlah cuba ESP ye. Sudah tentulah air kosong sebanyak 3 liter diperlukan sehari beserta dengan pengambilan pemecah lemak dan detox untuk membuang lemak2 berlebihan.




****TIPS DIET AKN DIBERIKAN BG MRK YG MEMBUAT PEMBELIAN DGN SY
* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

HUBUNGI
♥FB: SITI NORZAIMA CHE OMAR
Like FanPage FB : Yang Terbaik Di Sini
 Shaklee ID 869851
                                                                               016-9356484
                                                  Free consultation for every purchase

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥